13+2de gittim %70 erkek bebek dedi doktorum 3 kızım var ben bir heveslendim. Ama kesin değil işte 16 temmuzda tekrar gideceğim iki tarama.testi sonuçları için o zaman tam 15 haftalık olacak Allahın izniyle heyecanla bekliyorum.Rabbim hepimize sağlıkla ve hayırla gönül muradlarımızı nasip etsin.Amin