Sehri-erhan-123 34+5 Adet olacakmış gıbı hissiyat var böyle yaşayan varmı aranızda doğum mu yakın acaba
ngksu Sehri-erhan-123 37+4 üm zaman zaman banada oluyor hatta sıklıkla olmaya başladı vakit yaklaşıyor artık
Tubiiy1 Sehri-erhan-123 evet var bel ağrısı pelvis de ağrı var doktora sordum normal dedi 34+5 deyim bende
Cylnrcp1410 Sehri-erhan-123 bende de çok oluyo bebek kanala girdi falan sandım da enfeksiyon çıktı, o ağrı sancı yapıyormuş öyle dedi doktor, geçmek bilmedi zaten şu enfeksiyon bıktım iyice 🥵