Kızlar selam, karın ağrısı oldu bi anda hareket edemedim. Hastaneye geldiğimde bissürü testler idrar kan iğneler serumlar ultrason MR ne varsa yaptırdım. Hala bi sonuca varamadılar. Apandisitten şüphelendiler %1 muhtemel olabilir dediler başına gelen var mı? Tema hastanesine geldim rutin kontrollerim ve doktorum burda olduğu için. Ama artık bu hastaneye geleceğimi sanmıyorum. Para almadan çöpümüzü bile nerdeyse kaldırmıyorlar. Önerdiğiniz hastane var mıdır? Nacağımı bilmiyorum