Eylullxx İlk gebelik oldugu icin biraz cekiniyorum. Örneğin bebek makat gelisse dondurmeye mi çalışıyorlar yoksa riske atmadan sezaryen mi diyorlar. Gibi gibi süreci bilen varsa biraz bilgilendirebilir mi?
Hamdiyevural Eylullxx bebek kordon dolanmasi cok iri olursa yada makat gelis ise riske atmadan sezeryana aliyirlar
Eylullxx Hamdiyevural hersey yolunda ama sanci yoksa suni sanciyla normal dogum deniyorlar o halde sadece dogru mu?
Hamdiyevural Eylullxx tabi ama onun icin suyun gelmesi 1 cm bile olsa acilma olmasini ayrica 40 haftaya kadar vskit var