Begleyna Aynı şey benimde başıma geldi fakat daha uzun bir süreçti. 32 haftalıktı ve hastane sürecim 1 hafta sürdü. Biz genetiğe verdik ama sonuç çıkmadı. Allahtan gelen bir şeydi dediğiniz gibi. Ama bebeğimizi aldık defnettik, mezar taşı bile yaptırdık.
Tam bir yıl oldu ve şuan bende 15 haftalık gebeyim.
Anneliği tattıran kızımı asla unutmayacağım.
Rabbim sabrımızı arttırsın inşallah.