Fatma2123 Bebek dogduktan sonra kontroller icin cocuk doktoruna mi goturuluyor kadin dogumla isimiz bitiyor mu 😊
Belginylmz Fatma2123 ben 10cu günde ben kendim kadın doğuma gittim bnle bearnerde aynı gün randuve vardı bebekde çocuk doktoruna gözüküyor
myavocado Fatma2123 😅 bebeğin kadim doğumla işi bitiyordur elbette çocuk doktoru ile devam eder. Ama sizin bir iki ay kadar kontrolleriniz olacak muhtemelen kadın doğumda.