Ndiglok Doğumu bilemiyorum ama kontrol için birkaç kez gittim rezalet resmen insan yerine koymuyorlar bana mı denk geldi anlamıyorum. İlk gittiğimde doktor bakmadı zaten asistanı baktı bana bile göstermedi sonraki gittiğimde odada 10 kişiydik kurbanlık gibi yatırıp sekretere şu bu diye bağırıyo kalk iyi diyo o kadar tuhafıma gitti ki asla gitmem artık allah kimseyi düşürmesin insanın yüzüne bile bakmıyorlar. Zeliha hanım vardı ona çok iyi diyorlar bilmiyorum ben iki farklı doktordan da hiç memnun kalmadım maalesef