Melek156 biz de Adanada bir kez tüp bebek denedik, transfer aşamasına gelemedik. Embriyolar ilk gün çok fazla hücrelere bölünmüş. Doktorumuz meslek hayatımda ilk kez böyle bir şey görüyorum dedi. Eşimin sperm tahlilleri hep çok iyi çıkıyordu, hep sordu benim yaptırabileceğim başka testler yok mu diye, hep yok dediler. Sperm sonucu iyi çıkıyor diye bir şey demiyorlar. Her şeyi kendimiz araştırıyoruz sperm DNA hasar testini tesadüfen öğrendim. 2 aşılama deneyimimiz de var bu arada. Sebepsiz infertiliteydi. Ama bir de sperm DNA hasar testini yaptıracağız. Memleketten kısa süre önce taşındık. Yani adanadan. Orada imkanlar vardı, ancak şu an bulunduğumuz şehirde bu testi yapan bir yer yok, yakın şehirlere bakıcaz. Adanada düzen laboratuvarında yaptırıyorduk bu tür testleri