Halin Kızlar 26 nisanda doğum yaptım. Kanamam 5 hazirana kadar sürdü. Temmuzun 3 ünde tekrar adet oldum, bugün 6. Günü çok fazla geliyor. Zylnda doğum kontrol hapını kullanıyorum. Acaba bu mu çok fazla yapıyor? (Emzirmiyorum bu arada)
Nisa0 Halin 8 haziranda doğum yaptım 18 temmuzda 40 çıktı 27 temmuzda adetim başladım ilj 10 gün şiddetli oldu ağustosun 6 sında hafifledi leke leke oldu 12 ağustosta tekrar adet gibi oldum doğum kontrole başladım zlynda azalttı ama 28.gun bugün hala kanamam var çok değil ama var bugün de adetim tekrar başladı