Smyyns benım kızım 14 aylık ıken mamayı bıraktı 3-4 gun o bıberonda mama gıttı geldı çöp oldu bende içim veya pınarın devam sutlerı varya +1 yaş yazan onlardan aldım 1 ay boyunca verdım onuda bıraktı doktora soledım 15. Ay muayenesinde ıcmıyorsa sorun yok gunde ıkı kucuk kase yogurt yemesı bıle yeterlı dedı yogurd kurdu resmen yogurtsuz yapamıyo gece uyurkende corba ıcıyor yada arı mama yıyor onuda bırakcak gıbı arı mamayı🤣