Mranaa canım 4. Gün takmaya başladım çok işe yaradı dümdüz oldu karnım ilk doğumum sarkmadığı için çok mutluyum , ama gündüz hep taktım iyice sıktım gece yatarken bile taktım ama gece biraz daha gevşek yaptım hala kullanıyorum Şuan üzerimde bi süre daha kullanıcam dikişleride destekliyor destek veriyor kalkarken ağrım çok olmadı o yüzden rahattım