Busraozkayaa1 bana da devlet hastanesinde dedi 17+5 de yapalım dedi ama ne şekerime ne kanıma bakmıştı sordum neden istiyosunuz erken değil mi dedim 106 kilo olduğun şeker vardır dedi, özelde kendi doktorumu aradım baktırma dedi, gittiğimde anlattım şekerin falan mı çıktı dedi bende hayır dedim e o zaman gerek yok 24. Haftada bakarız erken bakmanın anlamı yok dedi, bu hafta 24 oldum ve şimdi yaptıracam, bana 17 hafta bile erken geldi 8+3 çok erken bence yine de riskin falan varsa beni dinleme doktorlar bilirler daha doğrusunu 🤷🏻♀️