kızlar 16+2 deyiz 2 gündür karnımın sağ tarafı sert solu yumuşak. korkup doktora gittim sağda duruyormuş bebemi ayaklarını dayamış oraya solda plasentası varmış. bi sorun yok dedi doktor ama yürürken geriliyor sağ tarafım korkuyorum bişey olacak diye