GuzelMelegimm Biz de günümüzü aldık çok şükür sonuna geldik. Var mı bizimle aynı gün doğum yapan 😊 spinal olacağım ama baş ağrısından çok korkuyorum. Epidural önerildi onda da fiyat farkı çok. Hakkımızda hayırlısı artık 😊
_almirasmom GuzelMelegimm 15 temmuz da muayne olacaktım ama doktorum kapalı maalesef 16 sında muayne olup 23 ünde seseryan olcam🥹
Pinaargunes GuzelMelegimm hadi gözün aydın canım sağlıcakla kavuş inşallah, baş agrimiz falan inşallah olmaz bol kahve tüketelim ameliyattan sonra 😌
GuzelMelegimm Pinaargunes inşallah. Doktor susuzluktan olur dedi. Öncesi vücudunu susuz kafeinsiz bırakma dedi. Hakkımızda hayırlısı inşallah
Pnarcm Normalde bende 15 temmuz da doğum yapacaktım ama bugün kontrol de nst de sancılar çıkınca doktorum daha da bekletmek istemediğini söyledi perşembe günü gel alalım dedi heyecan başladı o dk itibariyle