2 hafta önce ıkılı tarama testı verdim ama e nabızda hala baktığımda rapor ektedır gözüküyor ne sonuç yazıyor ne değer doktorum da 15 güne çıkar dedi çıkmadı gerekıyo suanda yalnıs mı bakıyorum tahlıllerım kısmından bakıyorum doktorum gelırken sonuçları getır bızde gözükmez dedi ben nereden getırecegım e nabızda ki sonuçları mı dıyor