Gizem-1009 Offff 10+5 iken doktor erkeğe benziyor demişti bu hafta gidecem bakalım neymiş bizim minik
huysuz__ Offff ilk kızımı ve oğlumu 12 haftalıkken net öğrendim, pozisyonları uygundu. Bu bebişi öğrenmekte zorlandık 17 de anlık gördük kız olduğunu
Gzdeaziz Bana 12.haftada doktor erkek demişti bizim ki hiç saklamadı maşallah şuan 34 haftalık olduk bakalım her gitmeye erkek diyor doktor 😆😆
huysuz__ Rmysa11 net gördüyse değişmez annesi🥰 pozisyonu uygun olmayan bebişlerde tahmin yanıltıcı da göstermiş senin bıdık ne güzel 🥰
Rmysa11 huysuz__ yaaa alışveriş yapma falan diyince acaba değişirmi diye insanın içine kurt düşüyor bir kızım vardı Oldu iki prenses 😍
huysuz__ Rmysa11 yine de ilerleyen haftaları bekle alışveriş için, iki kız çok güzel yaa hep hayalimdi, benim de bi kız Bi oğlan var, ikinci kızı tutturdum bu sefer😋 sağlıkla gelsinler inşallah
Rmysa11 huysuz__ bende üçü erkek belki 😅 tutarsa düşünüyorum Allah var bunlar baba aşığı biride bana aşık olsun
huysuz__ Rmysa11 inşallah üçüncüde erkek olur Rabbim onu da tattırsın inşallah 🤲🏼🥰 bizim oğlan babacı ama o kısım belli olmuyo😅😅
Rmysa11 huysuz__ yaaaaa 😅😅😅 anacı olsun oğlanlar biz kızın herşeyini çekiyoruz ama aşkım babam canım babam bizede agresif sinir oluyorum 😅
sltn2686 Offff ultrasona göre 13 adete göre 12+4 de erkek tahminin de bulundu kesin olmamakla beraber
denizleo09 Ben 12.haftada ikili tarama için gittiğimde doktor kesin kesin erkek dedi. 1 hafta sonra fetal dna sonucum geldi onda da erkek çıktı
Ayshe-h denizleo09 fetal testinde yazıyor mu canım ne diye yazıyor cinsiyet bir de e nabiza çıkıyor mu