Zehrazaras11 Merhaba hanımlar aranızda hem Normal doğumu hem de sezeryana tecrübe eden var mı sizce hangisi daha kolay ?
CeylanAk İkisinide yaşadım zorunlu sezaryen oldum çoğul gebelikten normal doğum bi tık daha kolaydı sürecin sonunda ağrı çekmediğim için şuda bi gerçekki ikiside anne olmak için bi yol ikiside meşakkatli :)