İlk doğumu özelde yaptım çokta memnun kaldım ama doktorum başka bi hastaneye geçti orada 55 bin tl istiyor o yüzden devlet düşünüyorum ama çokta devlete güvenemiyorum içlerinde en iyisi burası gibi bu hastanede takipli olan doğum yapan bana bilgi verebilecek olanlar bi bakabilir misiniz?