Funda hoca hakkında doğum sürecinde kötü hiç bişi söyleyemem yani ama makineleri ultrason makineleri falan eski olduğundan en fazla 3800 doğar dedikleri oğlum 4200le normal doğum yaptım kuyruk sokumum çıktı kanalda sıkıştı cok büyük dediler boynunda bir takım problemler yaşadık mutlaka bunlara dikkat edin ben kötü diyemem çünkü başka tanıdıklarım da var doğum yapan aynı yerde ama büyük doğumsa mutlaka bunlara dikkat edin