Sumeyye_0 nazlibekgoz 38+4 benim ayaklar pert zaten gece lavaboya giderken şişlik indiği için tabanlarda ağrı yapıyor artık 35 haftada şişmeye başladı ayaklarım bol bol su içmek iyi geliyor doğumdan sonra geçiyor normal yani