Hanımlar normaldede ara ara oluyordu doktorum olucak zaten demişti. 38+3 te doğumum olucak. Ama bugün şuan kasık ağrım var çok şiddetli yani adetin ilk günü gibi ağrı normalmidir acaba adet ağrısı gibi olucak dedi ama bukadar şiddetli hiç olmamıştı korktum oyüzden