litost1 üzülmeyin sakın bol bol dinlenmeye çalışın uyuyun süt sağın götürün benim oğlum 3. Basamaktaydi görmemiz yasaktı sadece süt götürüyorduk strese görmeyin ki sütünüz de etkilenmesin zaman su misali gelip geçiyor tez zamanda iyi olur antibiyotik tedavisi bir yada iki hafta oluyor genellikle inşallah hemencecik kavuşursunuz😊