Tuzlimon1 Evet memnun kaldım. Özellikle ameliyathanede hiç problem yaşamadım sezeryan oldu benim de doğumum. Hatta ameliyathaneden gereksiz mutlu ayrıldım 😅 biz de cuma günü kontrole geleceğiz 40 kontrolüymüş murat beye.
Siz hangi doktora gidiyordunuz. Sağlıklı güzel bir şekilde alın inşallah yavrunuzu kucağınıza. Çok geçmiş olsun diliyorum şimdiden 🙏🏻🙏🏻💝