fff9898-
Banada ilk rennie dua şurup vermişti şimdide gastren Duo diye bı şurup verdi. 25+4üm bende nefes darlığı çok çekiyorum özellikle merdiven çıkarken yürürken tikaniyorum hemen bide miğde yanmam çok oluyor benimki biraz erkenmi acaba bu şikayetler için yoksa havanın gazabinami uğruyorum 😁