Xsare 33+4 te lekelwnme sebebiyle hastaneye gittim. 1 xm aciklik rahimde kisalik hunilesme ve nst de sancim çıktı. Dogumu durdurmak için serum verdiler bi de dogum ihtimaline karşı ciğer geliştirici yapıldı. Ertesi gün nst de sancim çıkmadı progestan verildi tekrar ciğer geliştirici yapıldı 10 gün kadar evde dinlendim şuan tam 36 haftalik oldum progestan i bıraktım normal devm ediyorum