Kizlar Mersin’de oturuyorum eşimin işi nedeniyle aksaraya geleceğiz Allah’ın izniyle birkaç haftaya şimdi 27+6 günlük gebeyim nasip olurda ordaki hastane doktor ortamını beğenirsem doğumu orda yapmayı düşünüyorum 2. Gebeligim ilk doğumum normal oldu onerdiginiz özel veya devlet Hastanesi’nde doktor var mı yardımcı olurmusunuz?❤️🎉