Esoakbyk Kızlar 37. haftadayım bizim bebiş hala dönmedi kaçıncı haftada dönmesi lazım normalde onu düşünüyorum çünkü🥲
Buserk Esoakbyk Kaçıncı haftada dönmesi lazım bilmiyorum aslında o sebeple can sıkmak istemem. Benimki 32′den sonra döndü 34+2 kontrolünde tam dönmüş halde gördük
_almirasmom Esoakbyk 24. Haftadan beri kızım baş geliş suan 35+5 ama ben hep ev işi yapıp egılıp kalkıyorum bırde 16 ayljk kızımı kucaklayıp duruyorum egıl kalk galıba ondan ama ılk kızımda 30. Haftada dönmüştü 38 de dogdu baş gelişti gene
Gul-5757 Esoakbyk ilk gebelikte 36 da kanala giriyor normalde ama dönmemiş olması dönmeyeceği anlamına gelmez bazen oluyor ihtimali biraz azalmış olsa da olsun dönmediyse vardır bir sebebi hayırlısı olsun sağlıkla gelsin de 🌸🍓
Buserk Esoakbyk içini karartma yine de doğuma giderken dönenleri okuduk burada.Benek kadarlar ama Kendi kararlarını veriyorlar sağolsunlar 😅
956733 Esoakbyk merhaba, bugün 37+1 olduk benim bebeğim de hala dönmedi.Devlet hastanesindeki doktorlar artık çok zor dediler ve gün aldık . Normal doğum çok istiyordum ama nasip değilmiş. Sezeryen de karar kıldım. Umarım sizin döner .
Esoakbyk 956733 merhaba ben de normal doğumu çok istiyorum. artık kısmet bebişlerimiz ve bizim için hayırlısı neyse olsun🌼
ayanarta1 956733 benim doktorum 38de dönmüş olmalı demişti belki son bir haftada dönerdi bekleseydinz bu arada hangi haftaya verdiler günü
956733 ayanarta1 özeldeki doktorum 37 den sonra zorlaşıyor dedi haklıymış. Devlette doğum yapmaya karar verdim . Normalde devlet isteğe bağlı sezeryen asla yapmıyor biliyorsunuzdur. 2 doktora muayene oldum ikisi de aynı şeyi söyledi. Artık dönmez 37 den sonra beklemiyoruz dediler. Şuan hala makat geliş hissediyorum.