Efeninannesi_ canım çok normal kimisi bu tür belirtileri hiç yaşamaz endişelenme sakın hatta bana sorarsan hamileliğinin 6. Ayına kadar ne yediyse kusan birisi için bu söylediğin çok daha müthiş umarım hiç belirti olmadan sağlıkla atlatırsın hamileliğini ❤️ tüp bebek olduğu için de ekstra evhamlı olmanı çok iyi anlıyorum tam olarak bende öyleydim ❤️