gunesinannesi__ doktorların, uzmanların görüşleri farklılık gösteriyor saç boyası konusunda, benim doktorum önermiyor, kimyasal bir ürün benim içime de sinmiyor kullanmak, ben boyamıyorum size de boyamanizi tavsiye etmem ama tercih bir yerde. Kesinlikle kanıtlanmış şöyle bir zararı var diyen de yok bildiğim kadarı ile.