37 haftalik oldum. Öylece otururken ya da uzanırken birden ateş basiyor halsizleşip bayılacak gibi oluyorum biraz sonra geciyor, gun icinde birkac defa, 2 haftadır sıklaştı. Yuruyuste hafif is yaparken cok iyiyim. Doktoruma sordum grip olacaksın dedi ama size de oluyor mu normal mi bu?