Esraksglzrnc Kızlar öncellikle merhaba Ben 27+3 haftalık hamileyim ve kabızlık yaşıyorum. Çok afedersiniz tuvaletimi yaparken ikinmak zorunda kaldım ve tam o anda bir sıvı geldi . O anın endisesiyle İdrar mi sumu olduğunu fark edemedim ıkınma ile su gelirmi 😔
Sevcan62 Esraksglzrnc idrardır muhtemelen o sıvı litrelerce boşalıyor diyorlar idrarını tutabiliyorsun ama o sıvıyı tutamıyorsun
artikbiranneyim Esraksglzrnc idrardır yüksek ihtimal. Ama ıkınmanız doğru değil. Kabızlık sorununu o haftalarda ben de yaşadım. Çareyi gün kurusu yemekte bulmuştum. Tavsiye ederim, 2-3 tane yeseniz bile yeter. 1 kase yoğurt da faydalı oluyordu
yagmurus Esraksglzrnc su değildir canım su olsa hemen kesilmez akar durur bilirsin yani kabızlık içinde kefir içebilirsin doktoruna söylersen ilaç da verebilir
Cansu1111 Esraksglzrnc idrar dır zaten baskı da var ama kabızlık in doktor bana şurup verdi iyi geldi canım doktoruna sor boşuna çekme
Civciv53 Esraksglzrnc idrarınız olabilir ıkınmayla bir gelen ama sen yinede sızıntı falan için takip et kendini oturup kalkarken ne olur ne olmaz diye birde doktorundan mutlaka ilaç iste kabızlık için bende 9. Haftada kabız olmuştum sabahına kan pıhtısı gelmişti aman dikkat et canım