nazli_0101 5 haftalık hamileyim bugün ilk muayene mi oldum . Doktor kese oluşmuş ama embriyo daha oluşmamış dedi gorunmedi yani . Tedirgin oldum sizce normal mi bu durumu yaşayan var mı aranızda. Doktorum normal dedi ama 10 güne kadar tekrar gel dedi ..
MiracAlpinveUmutunAnnesi nazli_0101 Bende bunu yaşadım hatta benim kese de çok küçüktü içinde bebek yoktu. Sonra 7+3 günlük.hamileyken hem bebeği hem keseyi hem kalp atışını duydum. Kalbinizi ferah tutun ❤️
Asi_07 Normal cnm 5 haftalıkken kese için gittim 15 gün sonra tekrar bebek için gel dedi 7 haftalıktı gittiğimde hem bebeği hem de kalp atışını gördük daha bebek için erken Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤗
Asi_07 nazli_0101 Korkma cnm erken henüz bir daha ki postun bebeği ve kalp atışını gördüm diye olsun inşallah 🤲