emineaycyilmaz 2,5 yaşında bir bebek annesi olarak başta ben de sizin gibi travel sistemleri daha şık buluyordum kabin boyu hayatta almam diyordum kraft marka travel aldım 1,5 yaşına kadar memnundum çocuk ağırlaştıkça arabayı kullanması ekstra zorlaşmaya başladı daha sonra cybex orfeo aldım daha önce niye kendime eziyet etmişim diye düşünüyorum şuanda eğer 3 yaşına kadar kullanıyım tekrar tekrar araba almıyım dersen kesinlikle kabin boy