MiracAlpinveUmutunAnnesi umycnr94 Siz yine olmuşsunuz 20 hafta ben daha 8+4 haftalik hamileyim hiç zaman geçmiyor 😁
artikbiranneyim umycnr94 aynen öyle zaman resmen yavaşladı yazın gelmesiyle birlikte 😅 30 lu haftalar hiç geçmiyor sanki
Deletedmom_110 umycnr94 30. Haftadayız mide yanması mahvediyor beni ağrılar kramplarda çok fazla ne vitaminler ne şuruplar fayda etmiyor
umycnr94 MiracAlpinveUmutunAnnesi 12den sonra biraz dha hızlanıyor sonra yne yavaşlıyor 😁 2.hamileligim oğlum temmuz doğumlu ama yaz hamileligi dha zormuş 😏
RedFlower Öyle geçiyoki banada zaman hamileliği öğrendiğim gün dün gibi şimdi 38+3 haftalık doğdu doğacak
melekmi22 umycnr94 kisin çok güzel geçiyor anlamıyorsun fazla ama bu sıcaklar bu nem bu güneş baydikca bayiyo 36da tıkandım.kaldim sanki aylardır 36 haftaligim gibi hissediyorum 😐
Kubraalp67 İlk zamanlar hiç geçmedi zaman ilerlemiyordu sanki ama 18. Haftadan sonra hızlı geçmeye başladı son 113 gün kalmış bile. Hazırlıklara başlayınca zaman su gibi geçiyor inanın 😄
Cansu-2600 umycnr94 Bizde 25+4 olduk inanki hiç geçmedi halada geçmiyor sanki hem aynı yerde sayiyomusum gibi hissediyorum. Söylediğimde sana öyle geliyor ooo ne kadar çok geçmiş falan diyolar bide gelip bana sorsalar ahhh ahhhh
Razismom umycnr94 26+4 oldum gerçekten de geçmiyor gibi, bir de sıcak su diye evden çıkmıyorum iyice saatler durdu…