Rabisaliiii Ben Pendik devlete gidiyordum yani gerçekten gidince diyorsunuz ki ulan her şeye para veriyoruz da bi bebek için mi vermiycez diyosun gerçekten. Bizim durumumuz biraz sıkışık mesela evi falan kurmadık annemde kalıyoruz eşyaları aldık onun borcunu ödüyoruz o yüzden dedim devlete gidicem mecbur yani doğururken para nerden bulucaz falan üç sefer falan gittim ama benim hastaneye gidip gelmem 1 saat en fazla. Doktorun yanına girip çıkmam 5 dakika. Bi şey soramıyodum yüzüne bakmıyordu insanın. Hastaneyi deseniz gırtlağa kadar dolu nefes alınmıyor. Dedim Tuzla devlete gidiyim o zaman yani orası biraz daha iyi dediler. Annem de eşime falan söyledi oğlum dedi ilk çocuk Fatma bi şey bilmiyor Doğum bu sonuçta riski olur doğumun nasıl olacağı belli olmaz vs özele gidin dedi ne kadar olucak sanki dünya malı değil Ya bu Doğum parası dedi. Öyle Yüzyıla başladık yani ben gayet memnunum doktordan doktora değişiyor ilgi alaka da, sürekli bi şey çıkarıyorlar derken de ben devlette ikili test istemedim ne olursa olsun aldırmıcam dedim. Üçlü test de özele denk geldi biraz kafam karıştı eşim bana para getirdi o gün içinde geri döndüm hastaneye doktor o sırada sanırsam ameliyata falan giriyordu ölçüleri almıştı dedi benlik bi şey yokmuş asistan yönlendirir dedi. Biz asistanla yarım saat sadece muhabbet ettik dedi ki bu testi yaptıranların geneli bi şey olursa aldırırım diye yaptırıyor dedi sonuç ne olursa olsun aldırmicaksan bence gerek yok çünkü bu testler sana kesin sonucu söylemiyor negatif çıkıyo dokuz ay kendini perişan ediyorsun bebek doğuyo hiç bi şey yok sapasağlam dedi. Ben seni caydırmış olmiyim ama istemiyorsan yaptırmana gerek yok benim üç çocuğum var üçüncüyü burda doğurdum ben bile hiç bi testlerini yaptırmadım dedi. Eğer para olsa amaçları derdi ki yaptır öyle şey mi olur falan. Tamamiyle doktorla alakalı bi ilgi meselesi bence doktorum çok hoş 🤗