Kızlar 35+2 haftalık hamileyim 28. Haftadan beri karında sertleşme yüzünden sıkı takipteyim. Nidicard serumlarla buraya kadar geldik çok şükür. Geçen hafta ağrılarım oldu en fazla 52 görmüştü sancım. 3 defa olunca tabi doktorum serumlarla sancıyı önledi. Bugünde doğum tahlillerim için özel bir hastaneye gittim gitmişken nstde istedim. Nstde sancım çıktı zaten akşam çok ağrım vardı. Ama muayene eden doktor sancın yok herşey iyi dedi. Bebek hareketleride bana bir garip geldi. Kendi doktorum da yurtdışında ulaşamıyorum bir bakarmısınız sonuca. 