BabyAta şu söyledikleriniz beni bir nebze rahatlattı. Etrafımdakiler çok korkutuyor meme reddi yaşarsın bırakır sütün azalır diye Ben bebeğime emmeyi silikon uç ile öğrettim kilo da aldı sarılığı da atlattı bu sayede. şimdi ise alıştı silikona direniyor. Silikon ile güzel doyuyor rahatlıyor. Sütüm de güzel geliyor. Silikonsuz doymuyor emmiyor güzel. Sütüm azalır mı ilerde diye korkuyorum. Ama silikonsuz da strese giriyorum.