aysss- 40+0 suni sancı ile doğum yaptım 38 haftadan doktorum ile konuşmuştum haftaya geldiğinde hala doğum belirtin olmazsa doğum ile ilgili konuşalım demişti 39 haftada gittiğimde bu bir hafta içinde daha gelmezse tam 40 haftada doğumu başlatacağım dedi hiçbir doğum belirtim yoktu Ağrı sızdı hiçbir şey sadece ağırlaşmıştım o da çok normal haftasına göre ki 2 hafta geç döllenmeyin ben
sabah 8.30′da suni sancı almaya başladım 13.06′da bebeğimi kucağıma aldım. Çok şükür hızlı bir şekilde doğumum gerçekleşti ve İlk doğumumdu doktorun bile şaşırmıştı ebelerle beraber. Korkmayın içinizi rahat tutun doktorun kakasını yeme ihtimalinden dolayı daha çok bekletmemişti ki iyi ki de bekletmemiş eğer her şey yolundaysa normal doğum için bir engel olmaz. Sadece bazı insanlar sancı sırasında sancılardan bir an önce kurtulmak istediği için sezaryen olmak istiyor oysa o ağrıyı o an atlatsa atlatsa bütün ağrıları dinleyecek