beyza18 kızlar dün doktorum çatı muayenesi yaptı bebeğin başının çok aşağıda olduğunu söyledi ve suyum da azalmaya başlamış şu an 37+4 vajinam çok ağrıyor sizce doğum ne zaman olur cuma tekrar çağırdı suyuma bakmak için
gdaslik beyza18 açıklığınız kaç cm. Benim açıklığım 2-3cm yken 2 hafta sonra oldu doğumum o da doktorumun fazla uyarmasıyla suyum geldi ve suni sancı aldım yoksa 40 haftaya kadar beklerdi muhtemelen 39+1 de doğurdum.
gdaslik beyza18 valla 2-3 hafta da bekleyebilir bebiş bikaç gün içinde de gelebilir o zaman. Sağlıkla alın kucağınıza
3aslanannesi beyza18 eğer suyun azalmaya başladıysa cuma günü gerekli kontrolü yapar açılman çok olmasa bile yatış verebilir diye tahmin ediyorum benim ilk doğumumda 34+0 da suyum tamamen bitmişti maalesef açılmam 1 cm kadar dı daha fazla açılmam olmadığı için mecbur sabah sezeryana almıştı