Arkadaşlar merhaba. Hamileliğimi gecikmemin 5. gününde 70 ile öğrendim. Değerlerim iki günde bir 275 , 705, 1630 oldu. 1 hafta sonra 9960 ile keseyi gördük ama bebeği göremedik. Aradan 4 gün geçtikten sonra tekrar çağırdı doktor (bugün) yine sadece kese gözüktü. Adet tarihime göre 7+3 günlük hamileyim ama bugün 5+5 gibi duruyorsun dedi. İki hafta sonra ancak bebeği görebiliriz dedi. Daha önce bir durum yaşayan oldu mu acaba