Kızlar bugun kontrole gittim 6+6 bebeğim kalp atışı 5 gün önce duyulmuştu bugün doktor kalp atışı yok dedi ultrasona yönlendirdi ultrasonda kalbi attı bebeğimin kalp atışını da dinletti doktor cihazlardan dolayi olabilir dedi ama neden öyle karamsar konusuyosn kalbi durmuş yaşamıyo dedi bide ultrason baksin desene yaşayan var mi bu durumu