Elifi5454 ben dolap ve şifonyeri özel yaptırdım park yatak aldım daha gelmedi ama dolap ve şifonyeri şu an o da kıyafet vs dolu her taraf berbat bakalım düzenlencek 24+5 olduk dolap gelse direk yıkayıp ütülcm iyice ağırlasmaya basladım sıcaklar maf ediyor