Merhaba hanımlar 19+4 olduk bugün dün saat 18-19 dan beri sol kasığımda tarif edemediğim bi şey var ağrı desem ağrı değil Sancı desem sancı değil acı desem acı değil gece uyutmadı hiç 10-15 defa uyanmışımdır sağa sola çok döndüm rahat edemedim hiç bebeğimin kımıldamalarını hissediyorum çok şükür sabah uyandığımda bi tık daha iyi hissettim gün içinde devam ederse doktoruma da yazıcam bakalım o ne dicek aynı haftalarda olup bu durumu yaşayan var mı