Annesininbalbocugu ay yinede herşeye rağmen gelsin be🤗benim eşim uzman çavuş dönem dönem geliyor bende yalnızım kendi ailem eşimin ailesi var evet ama eşin gibi olmuyor kızım başka olacak o yüzden bize çok iyi gelecek buna inanıyorum o yüzden kızım bana can yoldaşı olacak inşAllah birlikte beklicez babasını☺
çekeriz napalım analık zor tabi kuzum kolay olmucak hepimiz içinde iyi olsunlar da onlar🧚♀️
Hamilelik iyi hoş bitmesinde istemiyo değil insan bazen tabi😁
Çok şükür canım benim darısı bizlere olsun tüm aminler hepimizee💓bizimle olsunlar hep🤗
Baya erken başladı kuzum yattığım yer batıyor artık zorlaşmaya başlıcakk🤦♀️
Bünyeyle de alakalı tabi Rabbim hayırlısıyla kurtulmayı nasip etsin hayırlısıyla büyüsün inşallah senin bebişinde annesini üzmesin fazla🤲bu arada sen nasılsın bebişin nasıl ☺