buseasss Kızlar 16 günlük yenidogan bebeğim var ikinci gününden belli meme reddi yaşıyoruz göğsüme gelince almıyor bi sakin olursa silikon ucla tek gogusumu alıyor ondada doyuyor mu mesela anlamiyorum boyle boğazından bisey gidiyo gibi olmuyo anlayamıyorum. Bende sutmu sagarak veriyorum. Simdi mesela sabah sagdigim sütten 50 cc arttı onu ayrı poşette oglen sandığımdan az arttı onu ayrı aksam ayrı şekilde mi saklayacağım? Sonra vermek istesem sabah vermek istedim diyelim illa sabah sağdigimimi vermem lazım bende diyordum ki böyle artanları gece birleştirip veriyim sagimla gece uğraşmak zor oluyor direk ısıtıp gün içinde artanlari gece vereyim diye?
ipeklinaismom buseasss kalan sütler birleştirilebilir ama aynı ısıda olması gerekiyor sabah sağlığın dolaba koydun öğlen sağlığından kalanını da dolaba koyup soğutup ikisini birbirine katıp vermen gerekiyor
Lafayette buseasss merhaba. Sabah akşam sütü diye bir şey var. Ayrı ayrı verilmesi gerek denilen. Ben bebeğimin doktoruna sorduğumda hyr dedi ayırmaya gerek yok birleştir ver dedi. Zaten buzluğa atacak kadar çok sütüm yoktu . Birleştirip veriyordum.
elmaelmaelma Karıştırılabilir ama aynı ısıda olması gerek. Mesela buzdolabında beklemiş soğuk sütün üstüne yeni sağdığın ılık sütü ekleyemezsin. Önce yeni sağdığın da dolapta soğuyacak, sonra ısıtacağın zaman ikisini birleştirip ısıtabilirsin.