Dün test sonucum silik de olsa pozitif çıkmıştı ama lekelenmem olduğu için tam sevinememiştim. Bugün adetim söküldü maalesef test sonucu beni yanılttı. Çoooook üzgünüm arkadaşlar 😔😔 Dün test sonucuma yaptığınız güzel yorumlarınız destekleriniz için hepinize çok teşekkür ederim 🙏🏻 İnşallah bir sonraki ay Allah hepimize nasip etsin ne diyim çok üzüldüm ya kimyasal yaşadım yada test hata verdi bilmiyorum