Zynp19 Kızlar 34+2günlük hamileyim doktor ilk 2aylıkken gittiğimde Doğum tarihi olarak 19şubat dedi ve bana verdiği tarih 41 haftalık felan benim hesaplarıma göre şunatın ilk haftası bebeğim kız kızlar erken gelir diyorlar genellikle öyle oluyormuş sizce hangi tarihi beklemeyim uygulamada 40gün yazıyor kafam karıştı 🤔
hohomoromu Zynp19 Doktor sana tahmını dogum tarıhını soylemis son adet tarıhıne gore ama gununu doldurmadan dogabılır tabı kı 😊💙
duru1938 Zynp19 yüzdee 88 i 2 hafta önce gelirmiş 38! haftalıkken kızlarda genellikle ama nasip kısmet 40 ına kadar gelmeyen de çok bebek var :)
Meow Zynp19 Günümüz aynı sayılır benim de 20 Şubat . 41 olmuyor tam 40 hafta oluyor. Kızlar erken de gelmiyor benim kızım 39+5 de doğmuştu 🙄🙄 bakalım oğlum ne zaman gelecek
sonsuzmasalim Zynp19 belli olmaz sağlıkla gelsinlerde inşallah🙈 bizede son 19 gün kaldı ama ne gelen var ne giden
Zynp19 duru1938 aynen genellikle herkes 40haftayı beklemez 38 39 da gelir diyorlar sağlıklı sıhhatli Doğusunda önemli olan o
Vethekelif Ya 38+3 üm hatta birkaç saat sonra 4 olacak kızımın gelesi yok yani belli olmuyor bence o kız erkek annemin 4 kızı var 4 ümüz de son ana kadar beklemişiz
sonsuzmasalim Vethekelif aynen bende günümü yaklaşık 1 hafta geçirmişim suyu da patlamış ama sancısı gelmemiş sonra anneme suni sancı vermişler öyle doğmuşum
sonsuzmasalim Vethekelif bende zaten en geç tahmini doğum tarihinde suni sancı vermek istiyorlar bebek iri olduğu için. hatta belki bir hafta önceden de verme ihtimalleri varmış🤷🏽♀️