Happy-melek1997 Ben geçen hafta 2li test için kan vermiştim bugünde e nabızdn Bi bakayım dedim bu şelikde. Gördüm bu sonuç oluyor sanırım bilenler bakabilir mi https://resimlink.com/O1rHAaE
themom95 Happy-melek1997 canim bu şekilde anlaşılmaz doktorun sana rapor vericek bunlar ilgili bi grafik var o şekilde bakılıyor yani sadece bu değerler yeterli değil
Happy-melek1997 themom95 anladım çok teşekkür ediyorum 1hafta sonra ara demişti bende çıktı sandım da demeli değilmiş çok sağol 🌹 inşalşah güzel çıkar sonuçlarım 🤲🏻
Happy-melek1997 themom95 çıkmış canım sonucum dün doktorla görüştüm temiz dedi çok şükür sonu hayırlı olsun inşallah Allah razı olsun 🥰