Olduğunuz şehire bağlı bence. Ben Yozgat’ta yaşıyorum dışarda güneş varken kuru sıcak oluyor ama evler serin. Gölgede bile derece farkediyor o yüzden zıbınla tutamam. İnce takım giydirir üzerine uyurken ince bir örtü atarım diye düşünüyorum. Ki eylülde tekrar soğur burada hava😂 siz yaşadığınız yere göre giydirin. Hatta annede dengesizlik olabileceği için baba nasıl giyiniyorsa öyle giydirmek gerekiyormuş bebeği 🤷🏻♀️