Kızlar küçük tansiyonunuz yükseldiği zaman kendimden örnek vereyim küçük tansiyonlu bir insanımdır 5-6′dır normalim ama gebelikte biliyorsunuz tansiyon yükselmesi iyi değil benimki 7,5′a kadar çıkıyor sürekli hani 8-9 tehlikeli bana hastanede söylenen bu ben bir tane limonu sıkıyorum bardağa içiyorum üzerine de bol su içiyorum idrara çıkartıyor idrara çıktıkça da küçük tansiyon düşüyor belki lazım olur diye sizlerle de paylaşıyorum bu bilgiyi ekstradan başka bir şey paylaşmak isteyen olursa yazsın tavsiyeler iyidir